Logistic Vibes

Logistic Vibes

2013 – 2016

De opdracht:

Het begon allemaal met de ogenschijnlijke vraag: ‘ik heb een idee, kun je mij helpen met een logo?’

Jaren en vele opdrachten later was het moment daar, Logistic Vibes werd verkocht. Om de cirkel rond te maken, aan mij de vraag of wil ik mee wil werken aan een kleine beursstand in Londen.

De enige eisen die hieraan gekoppeld waren, dat er met minimale middelen gewerkt moest worden en de stand vooral ‘Nederland’ en ‘internationaal’ moest uitstralen.

Mijn aanpak:

Het belangrijkste onderdeel van de opdracht is het bedenken van een concept geweest.

Logistic Vibes is op deze beurs uitgenodigd door haar vaste software partner.
De software leverancier, bereidt het menu voor, Logistic Vibes serveert het gekozen menu uit.
Deze vergelijking is het uitgangspunt geworden voor de stand op de beurs.

Schuif aan tafel aan, kies je menu, wij doen de rest.

In de conservatieve logistieke wereld, zorg je al snel voor opschudding als je afwijkt van de gebaande paden. Tulpen, stroopwafels en een oranje accent doen vervolgens de rest.

Een opdracht die ik met veel plezier heb uitgevoerd en met lovende reacties is ontvangen.
Daarnaast is het voor mij een leuke en leerzame kennismaking geweest met de logistieke wereld.