Logistic Vibes

Logistic Vibes

tot en met 2016

De opdracht:

De eerste vraag ooit was; ik heb een idee, kun je mij helpen met een logo?
Toen was het moment daar, Logistic Vibes werd verkocht. Om de cirkel rond te maken, werd mij gevraagd of ik mee wilde werken aan een kleine stand op een beurs in Londen.
Er moest met minimale middelen gewerkt worden en het moest vooral Nederland en internationaal uitstralen.

Mijn aanpak:

Het belangrijkste onderdeel van de opdracht is het bedenken van een concept geweest.
Logistic Vibes werd op de beurs uitgenodigd door haar vaste software partner.
De software leverancier, bereide het menu voor, Logistic Vibes serveerde het gekozen menu uit.
Deze vergelijking is het uitgangspunt geworden voor de stand op de beurs.

Schuif aan tafel aan, kies je menu, wij doen de rest.

In de conservatieve logistieke wereld, zorg je al snel voor opschudding als je afwijkt van de gebaande paden. Tulpen, stroopwafels en een beetje oranje doen vervolgens de rest.

Een opdracht die ik met veel plezier heb uitgevoerd en met lovende reacties is ontvangen.
Daarnaast is het voor mij een leuke en leerzame kennismaking geweest met de logistieke wereld.